Glossybox Januari

Glossybox är en prenumeration på skönhet varje månad där man får hem 5 produkter direkt i brevlådan för endast 139 kr. Himmelriket!


Min Januariboxen innehöll:

MATRIX BIOLAGE – BIOLAGE COLORCARETHÉRAPIE SHAMPOO & CONDITIONER

MURAD – EXFOLIATING BLEMISH TREATMENT GEL

EYEKO – FAT EYE STICKS (CREAM EYE SHADOW)

DEBORAH LIPPMAN – RAZZLE DAZZLE MINI NAIL VARNISH

RITUALS – FOAMING SHOWER GEL SENSATION


Min favorit var shower gelen från Rituals. Lacket från Deborah Lippman är överskattat, kommer inte köpa det själv. Eyeko var en smart penna som innehöll en cream ögonskugga, dock var denna svår att få jämn på ögonlocket. Matrix biolage shampoo och balsam har jag inte hunnit prova. Murads blemish treatment tycker jag känns lite onödig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0